Het begin van een nieuw jaar is misschien dé gelegenheid om je droom te verwezenlijken: je eigen bedrijf starten. Heb je de knoop inmiddels doorgehakt? Dan komt er heel wat op je af. Denk bijvoorbeeld aan het berekenen en vaststellen van de juiste prijzen, het opzetten van je administratie of misschien wel het kopen of huren van een bedrijfspand. Onze tip: wees goed voorbereid, laat je adviseren en schakel hulp in als je er zelf niet uit komt.
Met onderstaande checklist helpen we je al een aardig eind op weg:
Kortom: een behoorlijke klus. Je kunt het maar beter meteen goed regelen. Doe je het liever samen met de hulp van een deskundige, dan zijn wij je daarbij graag van dienst. Bond Administratie & Advies biedt elke starter een compleet Starterspakket waarmee we je álle administratieve rompslomp uit handen nemen. Je hoeft alleen maar je plan met ons te delen. Wij regelen de rest.
Eventueel kunnen we je ook, volledig gefaciliteerd, helpen met een start vanuit de WW. Meer weten? Neem gerust contact met ons op en informeer geheel vrijblijvend naar de mogelijkheden.
Tip: neem een kijkje op de KvK startersdag op 19 maart!
Bij Bond is er altijd een luisterend oor. Op zoek naar een oplossing voor uw financiële vraagstuk? Het begint met een e-mail naar één van onze teamleden.